AANBOD

ONS AANBOD

Kwartiermakers in de bouw voelt een sterke verantwoordelijkheid om nu, in het moment, gebruik te maken van de kansen die zij zien op het thema bouw en duurzaamheid. Zij brengen mensen, individueel, in een groep of in een organisatie in beweging en halen het maximale uit verbindingen die zij door hun kennis, ervaring en netwerk leggen. Met een duurzame, energieneutrale leef- en werkomgeving als wenkend perspectief.

Kwartiermakers in de Bouw verkoopt geen producten maar helpt wel om de slagingskans van het product in de breedste zin van het woord te vergroten. Wij werken in de bouw met trots aan baanbrekende initiatieven voor een duurzame transitie. Wij helpen jou met lef te pionieren, dwars te denken, waar nodig om te denken, maar altijd hands-on en resultaatgericht, aldus de Kwartiermakers in de bouw.

Verkennen

Elke stap op weg naar een energieneutrale woon- en werkomgeving begint met het in kaart brengen van de ambities. Hoe staat het met de vraag? Sluit het aanbod daar wel voldoende op aan? Etcetera. Kwartiermakers in de bouw heeft een aantal methodieken ontwikkeld die juist in die zo belangrijke verkenningsfase essentieel is.

Verbinden

Om te verbinden moet je thuis zijn in het werkveld en de juiste mensen kennen. Kwartiermakers in de bouw beschikt over een groot netwerk van experts, opdrachtgevers, aanbieders, makers en ervaringsdeskundigen. Voor het creëren van goede verbindingen maken wij gebruik van inventieve instrumenten en werkvormen. Oké, het begint natuurlijk meestal wel bij een lekker bakkie koffie.

Ontwikkelen

Development is de discipline die groeimogelijkheden, zowel binnen als buiten organisaties wil ontwikkelen en implementeren, met waardeontwikkeling op de lange termijn. De kwartiermakers hebben positieve ervaringen in het ontwikkelen van nieuwe markten en de daarbij benodigde nieuwe organisatiemodellen.

Lanceren

Geen enkele ontwikkeling heeft succes als het in de kast blijft liggen. Natuurlijk is aandacht van het grote publiek leuk maar de feedback op een ontwikkeling is net zo belangrijk. Want hierdoor worden producten, concepten of ideeën immers alleen maar beter. Dergelijke lanceermomenten vragen wel om een strategie en uitvoering. Niet alleen voor het moment zélf maar dus ook voor daarna.

Terugbelverzoek
Bel mij terug
Contact

Amerikastraat 7-11
‘s-Hertogenbosch

+31 (0) 84 43 000 51
info@kmidb.nl